G-Star.com
Naam:: G-Star.com
Netwerk: Tradetracker
Omschrijving:
Vanaf het begin in 1989 staat G-Star bekend om zijn innovatieve en vernieuwende stijl in de wereld van denim. De constante zoektocht naar nieuwe grenzen, de experimentele stijl en de productontwikkeling hebben ertoe geleid dat het merk een wereldwijde bekendheid heeft. De ruige, oorspronkelijke en eerlijke kenmerken van het merk zorgen ervoor dat G-Star zijn uitgesproken en onorthodoxe stijl kan handhaven.
“Just the product” is altijd de filosofie en de marktbenadering van G-Star geweest. De ontwikkeling van innovatieve producten zoals Raw Denim, dat een grote invloed heeft gehad in de jeanswereld, was een natuurlijk gevolg daarvan. Sinds de introductie van Raw Denim in 1996 heeft G-Star zijn concept uitgebreid. Het omvat nu ook een nieuwer, scherper imago dat aansluit bij iedere stijl, trend en leeftijd, zonder dat het product zijn pure vorm verliest. Authentieke details en functionele accessoires geven de collectie een sterke identiteit.
Op elk gebied van G-Star is innovatie echter het belangrijkste element. Op het hoofdkantoor van G-Star in Amsterdam is een intern marketing en grafisch team verantwoordelijk voor het bepalen van de strategische en uniforme communicatie rondom het G-Star concept. Of het nu om de advertentiecampagnes gaat of de G-Star Fashion Shows, de collectiepresentaties aan het publiek of een andere promotieactiviteit: het product staat in het middelpunt. G-Star. Just the Product.
“Just the product” is altijd de filosofie en de marktbenadering van G-Star geweest. De ontwikkeling van innovatieve producten zoals Raw Denim, dat een grote invloed heeft gehad in de jeanswereld, was een natuurlijk gevolg daarvan. Sinds de introductie van Raw Denim in 1996 heeft G-Star zijn concept uitgebreid. Het omvat nu ook een nieuwer, scherper imago dat aansluit bij iedere stijl, trend en leeftijd, zonder dat het product zijn pure vorm verliest. Authentieke details en functionele accessoires geven de collectie een sterke identiteit.
Op elk gebied van G-Star is innovatie echter het belangrijkste element. Op het hoofdkantoor van G-Star in Amsterdam is een intern marketing en grafisch team verantwoordelijk voor het bepalen van de strategische en uniforme communicatie rondom het G-Star concept. Of het nu om de advertentiecampagnes gaat of de G-Star Fashion Shows, de collectiepresentaties aan het publiek of een andere promotieactiviteit: het product staat in het middelpunt. G-Star. Just the Product.
Vergoeding per click (CPC): € 0
Vergoeding per lead: (CPL): € 0
Vergoeding per sale vast (CPS): € 0
Vergoeding per sale percentage (CPS): 10%
Vergoeding per 1000 views (CPM): € 0
Zoekmachine marketing toegestaan (SEO): Nee
Deeplinks: Nee
Productfeeds: Nee
Cookies: 30 dagen
2013-09-17
Vergoeding per sale percentage (CPS): 11 % → 10 %
2013-08-01
Vergoeding per sale percentage (CPS): 13 % → 11 %
2013-01-04
Vergoeding per sale percentage (CPS): 11 % → 13 %
2012-11-27
Vergoeding per sale percentage (CPS): 13 % → 11 %