Nationale Postcode Loterij NL

 
Omschrijving:   De Nationale Postcode Loterij is een van Nederlands grootste loterijen. Behalve dat hierbij mooie (geld)prijzen te winnen zijn, ondersteun je met het kopen van loten bij de Nationale Postcodeloterij ook altijd een goed doel. Nationale Postcode Loterij

De Nationale Postcode Loterij is een van Nederlands grootste loterijen. Behalve dat hierbij mooie (geld)prijzen te winnen zijn, ondersteun je met het kopen van loten bij de Nationale Postcodeloterij ook altijd een goed doel.

De promotie binnen dit programma houdt in het verkopen van loten. Per verkocht lot wordt er een vergoeding van 11 Euro uitgekeerd! Het gemiddelde aantal loten dat per transactie wordt verkocht is 1.8. Dit betekent dat je per transactie gemiddeld 19,80 Euro verdient!

Het is altijd mogelijk om via de Postcode Loterij website loten te verkopen, maar gedurende campagne-periodes worden er speciale pagina's en banners ontwikkeld om de conversie en het volume nog meer te verhogen.
Ook wordt er volop gebruik gemaakt van TV campagnes en andere offline promotie methodes, je profiteert hier als publishers natuurlijk ook van.



Vergoedingen- CPS ? 20 per lot.


RestrictiesCashback gecommuniceerd als korting (in percentages of euro's) is niet toegestaan

- E-Mail: Mailings moeten eerst goedgekeurd worden door dave.seedorf@zanox.com - Zelf geplaatste teksten op websites over de loterij dienen eerst gekeurd te worden door dave.seedorf@zanox.com

Contactpersonendave.seedorf@zanox.com Tekstlinks Emailing / Newsletter Site-Under Pop-Under, Pop-Up Geforceerde click Incentivized (click, lead, sale) Co-registratie GAP SEM Toegestaan Niet toegestaan Vraag het ons
 
Vergoeding per click (CPC):   € 0
Vergoeding per lead: (CPL):   € 2.5
Vergoeding per sale vast (CPS):   € 0
Vergoeding per sale percentage (CPS):   0%
Vergoeding per 1000 views (CPM):   € 0
Zoekmachine marketing toegestaan (SEO):   Nee
Deeplinks:   Nee
Productfeeds:   Nee
Cookies:   onbekend
 

2011-10-23

 
Vergoeding per lead: (CPL):   € 1.5→ € 2.5
 

2011-04-18

 
Vergoeding per sale percentage (CPS):   100 % → 0 %
Vergoeding per lead: (CPL):   € 27→ € 1.5
 

2011-03-29

 
Vergoeding per lead: (CPL):   € 3.4→ € 27
 

2011-02-17

 
Vergoeding per lead: (CPL):   € 27→ € 3.4
 

2010-12-11

 
Vergoeding per sale percentage (CPS):   0 % → 100 %
 

2010-09-20

 
Vergoeding per lead: (CPL):   € 17.5→ € 27