Center Parcs NL
Naam:: Center Parcs NL
Netwerk: Zanox Nederland
Omschrijving: Center Parcs NL | Marktleider tussendoor vakanties - bungalowparken in natuur
Center Parcs NL
Op het gebied van tussendoor-vakanties is Center Parcs marktleider binnen Europa. Wat in 1968 begon met dertig bungalows in de natuur is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal concern met 16 topparken, waarvan er acht zijn gesitueerd in Nederland, twee in België, drie in Frankrijk en vier in Duitsland. Center Parcs biedt een uniek concept in de recreatiebranche met faciliteiten van het allerhoogste niveau. De kwaliteitseisen van Center Parcs zijn voor de branche toonaangevend in alle opzichten. De parken worden jaarlijks bezocht door zo'n 3 miljoen gasten.
De kracht van onze parken is niet toe te wijzen aan één element. Het gaat niet alleen om onze cottages, onze Aqua Mundo, ons entertainment, onze sportactiviteiten, onze natuur, de rust in de parken of om de uitstekende service die wij bieden. Het is de combinatie van al deze factoren die de gasten van Center Parcs een unieke ervaring bezorgt.
Doelstelling
Center Parcs wil door middel van aantrekkelijke banners en tekstlinks de online boekingen stimuleren.
De banners worden regelmatig ge-update en voorzien van nieuwe acties, zoals: Valentijn, Crazy Wednesday, WinterWonderland, SuperSummer, etc, etc.
Nieuw is ons gebruiksvriendelijke fast Bookings systeem
Het belangrijkste voordeel van dit nieuwe boekingssysteem voor de online boekers is het verminderde aantal stappen dat nodig is om het boeken te voltooien. De bezoekers kunnen het boeken nu voltooien in slechts 5 stappen, dit is de helft van het aantal clicks dat voorheen nodig was. Het resultaat van het gemakkelijk online reserveren is een verhoging van de online sales en deze stijging biedt kansen voor affiliates om hiervan te profiteren.
VergoedingenCommissie
Per Sale | 3% General (0-2 boekingen)
Per Sale | 4% Bronze (3-10 boekingen)
Per Sale | 5% silver (11-25 boekingen)
Per Sale | 6% Gold (25+ boekingen)
RestrictiesKeyword policy
The keyword policy in the Center Parcs programme is restricted. Please first read the keyword policy before applying to the programme.
Mailings need to be approved before sending
Contactpersonenmichiel.bakker@zanox.com Tekstlinks Emailing / Newsletter Site-Under Pop-Under, Pop-Up Geforceerde click Incentivized (click, lead, sale) Co-registratie GAP SEM Toegestaan Niet toegestaan Vraag het ons Recente Promoties zie http://www.centerparcs.be/VL/BE/home
Op het gebied van tussendoor-vakanties is Center Parcs marktleider binnen Europa. Wat in 1968 begon met dertig bungalows in de natuur is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal concern met 16 topparken, waarvan er acht zijn gesitueerd in Nederland, twee in België, drie in Frankrijk en vier in Duitsland. Center Parcs biedt een uniek concept in de recreatiebranche met faciliteiten van het allerhoogste niveau. De kwaliteitseisen van Center Parcs zijn voor de branche toonaangevend in alle opzichten. De parken worden jaarlijks bezocht door zo'n 3 miljoen gasten.
De kracht van onze parken is niet toe te wijzen aan één element. Het gaat niet alleen om onze cottages, onze Aqua Mundo, ons entertainment, onze sportactiviteiten, onze natuur, de rust in de parken of om de uitstekende service die wij bieden. Het is de combinatie van al deze factoren die de gasten van Center Parcs een unieke ervaring bezorgt.
Doelstelling
Center Parcs wil door middel van aantrekkelijke banners en tekstlinks de online boekingen stimuleren.
De banners worden regelmatig ge-update en voorzien van nieuwe acties, zoals: Valentijn, Crazy Wednesday, WinterWonderland, SuperSummer, etc, etc.
Nieuw is ons gebruiksvriendelijke fast Bookings systeem
Het belangrijkste voordeel van dit nieuwe boekingssysteem voor de online boekers is het verminderde aantal stappen dat nodig is om het boeken te voltooien. De bezoekers kunnen het boeken nu voltooien in slechts 5 stappen, dit is de helft van het aantal clicks dat voorheen nodig was. Het resultaat van het gemakkelijk online reserveren is een verhoging van de online sales en deze stijging biedt kansen voor affiliates om hiervan te profiteren.
VergoedingenCommissie
Per Sale | 3% General (0-2 boekingen)
Per Sale | 4% Bronze (3-10 boekingen)
Per Sale | 5% silver (11-25 boekingen)
Per Sale | 6% Gold (25+ boekingen)
RestrictiesKeyword policy
The keyword policy in the Center Parcs programme is restricted. Please first read the keyword policy before applying to the programme.
Mailings need to be approved before sending
Contactpersonenmichiel.bakker@zanox.com Tekstlinks Emailing / Newsletter Site-Under Pop-Under, Pop-Up Geforceerde click Incentivized (click, lead, sale) Co-registratie GAP SEM Toegestaan Niet toegestaan Vraag het ons Recente Promoties zie http://www.centerparcs.be/VL/BE/home
Vergoeding per click (CPC): € 0
Vergoeding per lead: (CPL): € 0
Vergoeding per sale vast (CPS): € 0
Vergoeding per sale percentage (CPS): 4%
Vergoeding per 1000 views (CPM): € 0
Zoekmachine marketing toegestaan (SEO): Nee
Deeplinks: Nee
Productfeeds: Nee
Cookies: onbekend
2011-12-05
Vergoeding per sale percentage (CPS): 3 % → 4 %
2011-11-03
Vergoeding per sale percentage (CPS): 5 % → 3 %
2011-04-29
Vergoeding per sale percentage (CPS): 3 % → 5 %
2010-09-24
Vergoeding per sale vast (CPS): € 10→ € 0
2010-09-20
Vergoeding per sale vast (CPS): € 0→ € 10