VERO MODA
Naam:: VERO MODA
Netwerk: Tradetracker
Omschrijving:
Dé keuze voor de modebewuste jonge vrouw.
VERO MODA komt graag in contact met publishers die bijvoorbeeld reviews kunnen schrijven in ruil voor producten, of anderszins een goede samenwerking op willen zetten. Publishers worden aangemoedigd hiervoor een ticket te sturen.
VERO MODA is het favoriete merk van de modebewuste, zelfstandige jonge vrouw die goed gekleed wil zijn en minder wil uitgeven. VERO MODA biedt kwalitatieve, betaalbare en inspirerende kleding voor de jonge vrouw die er goed uit wil zien en plezier wil hebben. Bij VERO MODA vindt de klant de juiste kleding voor de juiste prijs en kan daardoor zelf bepalen hoe ze de mode wil volgen.
Bij VERO MODA staat met trends op en gaat ermee naar bed. De eigentijdse, internationale collecties bevatten begeerlijke items en essentiële basisstukken.
VERO MODA bestaat uit twee lijnen: VERO MODA en NOISY MAY, die het merk allemaal iets eigens geven en zorgen dat VERO MODA voor ieder wat wils heeft.
VERO MODA is in 1987 gestart om te voldoen aan een behoefte aan kwalitatieve, trendy kleding tegen betaalbare prijzen en is op dit moment een van de grootste kledingmerken in Europa voor jonge vrouwen. VERO MODA, geestelijk kindje van Troels Holch Povlsen, was een van de eerste merken in de Bestseller-familie.
Door de jaren heen zijn verschillende topmodellen het gezicht geweest van VERO MODA, zoals Helena Christensen, Claudia Schiffer, Christy Turlington, Kate Moss en Gisele Bündchen. Ze hebben veel bijgedragen aan de branding van VERO MODA binnen de modewereld.
VERO MODA komt graag in contact met publishers die bijvoorbeeld reviews kunnen schrijven in ruil voor producten, of anderszins een goede samenwerking op willen zetten. Publishers worden aangemoedigd hiervoor een ticket te sturen.
VERO MODA is het favoriete merk van de modebewuste, zelfstandige jonge vrouw die goed gekleed wil zijn en minder wil uitgeven. VERO MODA biedt kwalitatieve, betaalbare en inspirerende kleding voor de jonge vrouw die er goed uit wil zien en plezier wil hebben. Bij VERO MODA vindt de klant de juiste kleding voor de juiste prijs en kan daardoor zelf bepalen hoe ze de mode wil volgen.
Bij VERO MODA staat met trends op en gaat ermee naar bed. De eigentijdse, internationale collecties bevatten begeerlijke items en essentiële basisstukken.
VERO MODA bestaat uit twee lijnen: VERO MODA en NOISY MAY, die het merk allemaal iets eigens geven en zorgen dat VERO MODA voor ieder wat wils heeft.
VERO MODA is in 1987 gestart om te voldoen aan een behoefte aan kwalitatieve, trendy kleding tegen betaalbare prijzen en is op dit moment een van de grootste kledingmerken in Europa voor jonge vrouwen. VERO MODA, geestelijk kindje van Troels Holch Povlsen, was een van de eerste merken in de Bestseller-familie.
Door de jaren heen zijn verschillende topmodellen het gezicht geweest van VERO MODA, zoals Helena Christensen, Claudia Schiffer, Christy Turlington, Kate Moss en Gisele Bündchen. Ze hebben veel bijgedragen aan de branding van VERO MODA binnen de modewereld.
Vergoeding per click (CPC): € 0
Vergoeding per lead: (CPL): € 0
Vergoeding per sale vast (CPS): € 0
Vergoeding per sale percentage (CPS): 9%
Vergoeding per 1000 views (CPM): € 0
Zoekmachine marketing toegestaan (SEO): Nee
Deeplinks: Nee
Productfeeds: Nee
Cookies: 30 dagen
2016-02-11
Vergoeding per sale percentage (CPS): 10 % → 9 %