Fab NL
Naam:: Fab NL
Netwerk: Zanox Nederland
Omschrijving: UK Fab. designs go straight to the heart. Like their designer, Fab. bags and clutches are feminine, colorful and no nonsense. The leather heart included in each piece, symbolizes a wish for happiness to those who receive it. The Amsterdam brand goes crazy over everything that can be made from leather. Today?s collection contains bags, wallets, clutches, jackets, Iphone® covers and sunglasses. A special diaper bag for style-savvy moms was recently added to the collection and is already one of the most popular pieces. Fab. sells to more than 350 stores in the Netherlands and is sold in 14 countries worldwide. In 2012 Fab. is set to open a flagship store in the trendy ?9 straatjes? shopping area in Amsterdam. Fab. has created an enviable brand awareness amongst its target group and has achieved a very large market penetration. These factors serve as a guarantee that you will achieve a good and dependable revenue. Target group for Fab. are females between the ages of 25 to 45. The entire collection is available through the website at www.fab.nl. Fab. has struck a partnership with Docdata, a highly regarded distribution company which also serves bol.com, bijenkorf.nl, Zalando and welikefashion.com. Docdata?s delivery service delivers all orders within 2 working days (provided orders are placed before 3 pm) within the Netherlands and 4-5 days worldwide. Sales figures for the website have dubbled in 2011 in comparison to 2010. In he first months of 2012 these figures have doubled again. Collection Fab. Fab. has a cool urban look with a soft edge. After launching the immensly popular ?Love collection? in 2008, the hearts logo became the obvious choice as logo for the brand. Fab. has expanded her collection to include amongst others sunglasses, clutches, iPhone covers and iPad sleeves which are sold worldwide. Earlier in the year Fab. launched the clothing line Fab. by Danie, a collaboration with Dutch celebrity stylist Danie Bles comprising, amongst others, of super soft suede motor jackets. At the end of 2011 Fab. also launched a shoes line: Fab. Footwear. Pumps made from suede and goats leather with a killer heel, plateau soles and always a surprising inlay. A big hit within the collection are the diaper bags, cool models of leather shopper bags are transformed to wearable and handy diaper bags. Topmodel Doutzen Kroes, Nicolette van Dam and Angela Schijf are proud owners of Fab. diaper bag. New collections are launched twice a year. Fabienne herself designs all Fab. products. They are hand made in Bali in Fab.?s own factory, with careful attention given to each detail. Available in an amazing variety of colors, prints and different kinds of fine leather, Fab. makes you feel like a kid in a candy store and puts a smile on your face. NL Fab. designs komen uit het hart. Net als hun designer, zijn de tassen en clutches van Fab. vrouwelijk, kleurrijk en no nonsense. Het leren hartje dat aan elk product wordt toegevoegd, symboliseert een gelukwens voor degenen die het ontvangen. Het Amsterdamse merk is gek op alles wat je maar van leer kunt maken. De huidige collectie bestaat uit tassen, portemonnees, clutches, jasjes, Iphone® hoesjes en zonnebrillen. Onlangs is ook de speciale luiertas aan het assortiment toegevoegd. Deze handzame, coole tas is zeer geliefd bij jonge moeders en is nu al één van de populairste items uit de collectie. Fab. verkoopt aan meer dan 350 winkels door heel Nederland en wereldwijd in 14 landen. Fab. zal in 2012 ook een eigen vestiging gaan openen op een A1-locatie in de 9-straatjes in Amsterdam. Fab. heeft een een grote merkbekendheid onder de doelgroep en een groot bereik. Daarmee wordt een goede omzet van je gecontroleerde verkoop gegarandeerd. Doelgroep van Fab. zijn vrouwen van 25-45 jaar. De gehele collectie van Fab. wordt aangeboden op www.fab.nl. Fab. werkt samen met distributiebedrijf Docdata (onder andere ook partner van bol.com, bijenkorf.nl, Zalando, Welikefashion.com.) Docdata zorgt voor een zeer snelle bezorgservice: een bestelling die op een werkdag voor 15.u geplaatst wordt is binnen 2 werkdagen geleverd en wereldwijd binnen 4-5 werkdagen. De verkoopaantallen in 2011 op www.fab.nl zijn in vergelijking 2010 met 200% gestegen en zijn zelfs sinds januari 2012 ook weer verdubbeld per maand. Collectie Fab. Fab. heeft een stoere urban uitstraling met een zacht randje, dit wordt benadrukt door het big shopper-formaat en aaibaar door het zachte nubuckleer. Na de lancering van de populaire ?Love collection? in 2008, werden de (opgestikte) harten het beeldmerk van Fab. Fab. heeft haar collectie inmiddels uitgebreid met onder meer zonnebrillen, clutches, Iphonehoesjes en Ipadsleeves die wereldwijd worden verkocht. Eerder dit jaar werd bovendien de kledinglijn, Fab. by Danie, in samenwerking met styliste Danie Bles gelanceerd bestaande uit o.a. superzachte suède motorjasjes. Eind 2011 komt Fab. met een nieuwe schoenenlijn; Fab. Footwear. Pumps van suède en geitenleer met een goeie hak, plateauzooltje en verrassende zolen. Een grote hit binnen de collectie van Fab. zijn de diaper bags , waarbij de stoere modellen leren shoppers omgetoverd worden tot een draagbare en handige luiertas. Topmodel Doutzen Kroes, Nicolette van Dam en Angela Schijf gebruiken al intensief de Fab. Diaper bag. De 31-jarige oprichtster Fabienne Chapot ging haar droom achterna door simpelweg producten te maken waar ze zelf van hield. Ze haalt voldoening uit het ontwerpen van modieuze items die functioneel en eerlijk zijn. Tot op het laatste stiksel accepteert ze niets minder dan een uitstekende kwaliteit voor een redelijke prijs.
Vergoeding per click (CPC): € 0
Vergoeding per lead: (CPL): € 0
Vergoeding per sale vast (CPS): € 0
Vergoeding per sale percentage (CPS): 10%
Vergoeding per 1000 views (CPM): € 0
Zoekmachine marketing toegestaan (SEO): Nee
Deeplinks: Nee
Productfeeds: Nee
Cookies: onbekend
2012-09-09
Vergoeding per sale percentage (CPS): 20 % → 10 %
2012-09-05
Vergoeding per sale percentage (CPS): 10 % → 20 %