eDarling.nl
Naam:: eDarling.nl
Netwerk: Tradetracker
Omschrijving: De affinitas BV werd opgericht in november 2008 met als doel de markt van het online naar een partner zoeken te veranderen. De gebroeders Samwer besloten om als financier op te treden, zij hebben onder ondere Alando (nu eBay Duitsland), Jamba, Groupon en Zalando opgericht.
Binnen een korte tijd was eDarling in staat om een plaats te veroveren binnen de leidende partnerbemiddelingsbureaus in Nederland. Het bedrijf is inmiddels actief in 20 landen. In het hoofdkantoor dat gevestigd is in Berlijn werken 330 werknemers aan het verder uitbreiden van deze positie. eDarling is één van de leidende en meest bekende online relatiebemiddelingsbureaus in Europa. Door de wetenschappelijk gefundeerde persoonlijkheidstest en specifieke partner-matching service onderscheidt eDarling zich van andere datingsites.
In de zomer, rond de kerst en aan het begin van het nieuwe jaar is het hoogseizoen wat betreft het zoeken naar een partner. Eén van de oorzaken is dat het zoeken naar de juiste partner tijdrovend is. Daarom gaan de klanten van eDarling in hun vrije tijd op zoek naar een partner. Zo stijgt de gebruiksintensiteit in de avonduren en in het weekend en ook tijdens de vrije dagen na kerst en de feestdagen in de zomer.
Vooral met kerst zijn singles zich bewust van het feit dat ze alleen zijn en nemen ze zichzelf voor om in het nieuwe jaar een juiste partner te vinden.
Om het bewustzijn en de naamsbekendheid onder potentiële klanten te vergroten, worden rond deze tijd versterkte marketing-campagnes op TV en het internet gevoerd.
Binnen een korte tijd was eDarling in staat om een plaats te veroveren binnen de leidende partnerbemiddelingsbureaus in Nederland. Het bedrijf is inmiddels actief in 20 landen. In het hoofdkantoor dat gevestigd is in Berlijn werken 330 werknemers aan het verder uitbreiden van deze positie. eDarling is één van de leidende en meest bekende online relatiebemiddelingsbureaus in Europa. Door de wetenschappelijk gefundeerde persoonlijkheidstest en specifieke partner-matching service onderscheidt eDarling zich van andere datingsites.
In de zomer, rond de kerst en aan het begin van het nieuwe jaar is het hoogseizoen wat betreft het zoeken naar een partner. Eén van de oorzaken is dat het zoeken naar de juiste partner tijdrovend is. Daarom gaan de klanten van eDarling in hun vrije tijd op zoek naar een partner. Zo stijgt de gebruiksintensiteit in de avonduren en in het weekend en ook tijdens de vrije dagen na kerst en de feestdagen in de zomer.
Vooral met kerst zijn singles zich bewust van het feit dat ze alleen zijn en nemen ze zichzelf voor om in het nieuwe jaar een juiste partner te vinden.
Om het bewustzijn en de naamsbekendheid onder potentiële klanten te vergroten, worden rond deze tijd versterkte marketing-campagnes op TV en het internet gevoerd.
Vergoeding per click (CPC): € 0
Vergoeding per lead: (CPL): € 6
Vergoeding per sale vast (CPS): € 0
Vergoeding per sale percentage (CPS): 0%
Vergoeding per 1000 views (CPM): € 0
Zoekmachine marketing toegestaan (SEO): Nee
Deeplinks: Nee
Productfeeds: Nee
Cookies: 60 dagen