Hi Society

 
Naam::   Hi Society
Netwerk:   Webgains
Omschrijving:   Welkom bij de Hi Society en het Hi Society affiliate programma in Webgains.

Hi.nl is de toegangspoort voor alle bestaande en potentiële Hi klanten die zich verbonden voelen met het merk. Daarnaast biedt Hi haar klanten de beste en meeste acties aan. Hi heeft de nieuwste toestellen en ook vaak exclusieve modellen zoals de LG Shine Gold edition.

In de shop is er voor elke soort beller een passend product te vinden. Denk hierbij aan Studenten aanbiedingen, Sim-only, Ladyphones en vaste contracten. Hi is onderdeel van KPN en heeft daardoor het voordeel dat zij grote voorraden aan kunnen houden, met als gevolg een zeer snelle levering. Een ander voordeel van deze verbondenheid is dat er ruimte is om veel tijd te steken in offline marketing. Kortom, een uniek programma waarbij je als affiliate goed kan inspelen op lopende en nieuwe on- en offline campagnes.

Hi affiliate programma
Per direct is er een nieuwe affiliate programma van www.hi.nl./shop. Het programma heeft de volgende nieuwe zaken, een product datafeed en scherpe banners voor verschillende categorieën, zodat je in staat gesteld wordt met compleet nieuwe uitingen en een exclusief aanbod jou bezoekers te benaderen middels een site of nieuwsbrief.

Op maat gemaakt! Maak je veel gebruik van nieuwsbriefbestanden, dan is het in overleg mogelijk om campagnes op maat te maken. Het Webgains team heeft nou contact met Hi en beschikt over actuele informatie om dergelijke campagnes in te richten. Zoals bijvoorbeeld een TOP 5. Hi zal zich daarin actief opstellen.

Tijdens 90 dagen, krijg je € 25,- voor elke 12 mdn abonnement, € 40,- voor elk 24 mdn abonnement en € 10,- voor simonly. De keyword policy is restricted. Dit betekent dat het bieden op zoekwoorden deels niet is toegestaan. Uitgebreide datafeed is beschikbaar.

Houd het programma in de gaten voor bijzondere acties. Zoals bijzondere (klik)vergoedingen of incentives. Let op de gecommuniceerder voorwaarden voor speciale acties.

Hi-doelgroep
Jongeren voelen zich zonder hun mobiel gehandicapt en beperkt in hun bewegingsvrijheid. Hun mobiele telefoon is heilig voor ze; het is het meest persoonlijke en emotionele bezit dat ze hebben en speelt een zeer belangrijke rol in het contact met vrienden. Ze besteden dan ook veel tijd en geld aan hun mobiele telefoon. Dat neemt niet weg dat jongeren zeer prijsbewust zijn. Ze zijn echt op zoek naar zoveel mogelijk waarde voor zo weinig mogelijk geld. De marketingdoelgroep is jongeren van 13 tot 35 jaar; de communicatie richt zich op 20- tot 24-jarigen.




Samenvattend

Programmanaam: Hi Society
URL: www.hi.nl./shop
Vergoeding: € 25,-bij 12 mdn abo./€ 40 bij 24 mdn abo.
Cookielengte: 90 dagen
Keyword beleid: Resticted
Doelgroep: Jongeren tot 35 jaar die opzoek zijn naar lifestyle producten die gekenmerkt worden door de juiste, meest voordelige mobiele producten en exclusiviteit.

 
Vergoeding per click (CPC):   € 0
Vergoeding per lead: (CPL):   € 0
Vergoeding per sale vast (CPS):   € 40
Vergoeding per sale percentage (CPS):   0%
Vergoeding per 1000 views (CPM):   € 0
Zoekmachine marketing toegestaan (SEO):   Nee
Deeplinks:   Nee
Productfeeds:   Nee
Cookies:   onbekend