Greetz.nl

 
Naam::   Greetz.nl
Netwerk:   Tradetracker
Omschrijving:    Greetz: kaarten, bloemen, ballonnen, chocolade, dranken en nog veel meer cadeaus.

Wil je iemand echt persoonlijk verrassen? Dat doe je natuurlijk met Greetz. De verrassingskeuze is reuze: kaarten, bloemen, ballonnen, chocolade, dranken en nog veel meer. Dankzij de attentiewaarde, staat Greetz gelijk aan een positieve merkbeleving. Iedere dag worden namelijk meer dan tienduizend verrassingen verstuurd, dat zijn meer dan 5 miljoen blije ontvangers per jaar.

De voordelen van Greetz op een rij
• Greetz is al jaren marktleider van Nederland in de online échte wenskaartenbranche;
• Greetz heeft een conversiepercentage van maar liefst 25% op kaarten;
• Greetz biedt de hoogste bloemenvergoeding in de branche;
• Eenvoudig persoonlijke en originele verrassingen versturen;
• Onze klanten geven ons gemiddeld een 9.

Greetz heeft ook nog een aantal leveringsvoordelen
• Voor 14.00 uur besteld, dan bezorgen wij het vandaag nog.;
• Voor 22.00 uur besteld, dan bezorgen wij het morgen;
• We bezorgen 7 dagen per week;
• De verrassing wordt bezorgd door onze betrouwbare koeriers.

Greetz is de ideale manier om iemand te verrassen. Naast de grote momenten als Kerst en Valentijn, verras je iemand ook tijdens persoonlijke gebeurtenissen als een geboorte, een nieuwe woning, een nieuwe baan of een verjaardag. Greetz heeft vele collecties van bekende merken waaronder Woezel & Pip, Blond Amsterdam en Nickelodeon. De bloemen van Greetz komen dagelijks rechtstreeks van de veiling in Aalsmeer en zijn dus dagvers!

Nieuw: Greetz Zakelijk
Met Greetz verras je nu ook je zakenrelaties op jouw manier. Greetz Zakelijk kent hetzelfde assortiment, maar heeft een aantal exclusieve voordelen voor zakelijke klanten:
• Altijd uniek & persoonlijk – met bijvoorbeeld het bedrijfslogo.;
• Achteraf betalen op maandfactuur is mogelijk;

Greetz maakt ieder moment bijzonder en heeft voor elk moment een verrassing: doe jij met ons mee?
 
Vergoeding per click (CPC):   € 0
Vergoeding per lead: (CPL):   € 0.4
Vergoeding per sale vast (CPS):   € 0
Vergoeding per sale percentage (CPS):   13%
Vergoeding per 1000 views (CPM):   € 0
Zoekmachine marketing toegestaan (SEO):   Nee
Deeplinks:   Nee
Productfeeds:   Nee
Cookies:   14 dagen
 

2015-04-29

 
Vergoeding per sale percentage (CPS):   11.75 % → 13 %
 

2015-04-28

 
Vergoeding per sale percentage (CPS):   13 % → 11.75 %
 

2014-08-12

 
Vergoeding per sale percentage (CPS):   11.75 % → 13 %
 

2014-06-06

 
Vergoeding per lead: (CPL):   € 0.5→ € 0.4
 

2013-02-28

 
Vergoeding per sale percentage (CPS):   15 % → 11.75 %
 

2012-11-06

 
Vergoeding per sale percentage (CPS):   20 % → 15 %
 

2011-01-21

 
Vergoeding per sale percentage (CPS):   15 % → 20 %
 

2011-01-03

 
Vergoeding per lead: (CPL):   € 0→ € 0.5
 

2010-11-11

 
Vergoeding per sale percentage (CPS):   20 % → 15 %
 

2010-08-25

 
Vergoeding per sale percentage (CPS):   15 % → 20 %
 

2010-06-15

 
Vergoeding per click (CPC):   € 0.02 → € 0
 

2010-04-27

 
Vergoeding per click (CPC):   € 0 → € 0.02
Vergoeding per sale vast (CPS):   € 1.46→ € 0
Vergoeding per sale percentage (CPS):   0 % → 15 %